Bethlen szobor a Várban

Szerdán felszaladtam a Várba, hogy megnézzem a héten záró Impresszionisták kiállítását
a Nemzeti Galériában.

S akkor láttam, hogy egy új szobor jelent meg a Várszínház előtti park főúthoz közelebbi szélén. Le is fényképeztem gróf Bethlen István politikus – 1921-1931 között Magyarország miniszterelnöke – szobrát, s most hallom a rádióban, hogy szinte a szoboravatók nyomában jártam, mivel azt előtte nap, kedden avatták fel.

Így bizonyára sokan nem láthatták még, ezért gondoltam felteszem ide, hogy olvasóim legalább egy első képet alkothassanak róla.

P1400270 Bethlen István szobor

Bethlen szobor K2

A vár és környezete egyébként csodás őszutói csillogásban tündökölt.

P1400276 Budai Vár

Reklámok

elismondom névjegye

nő/female
Kategória: Magyarország, Művészet, Városnézés
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

