Növekedés

Miközben egész héten itt görnyedek Cinkota minél rövidebb módon, de minél többet összefoglaló bemutatásán, a statisztikám alakulását sem követtem figyelemmel. Így most vettem észre, hogy február utolsó napját a kerek 200.000 megtekintési számmal zártam. Erről nálam ez az asszociáció ugrott be, a napokban egy képes üzenetből kiemelt kedves fotóhoz kapcsolódva, melynek sajnos eredeti forrása és így készítője számomra ismeretlen:

Növekedés

Vagyis: növekszünk!

A szám természetesen az első bejegyzésemtől, a mai napig itt regisztrált kattintások összegét jelenti.  Még egy ilyen játékos megállapításra jutottam: előző, Caravaggioval fémjelzett bejegyzésem pedig éppen a 333.-ik volt!
Köszönöm olvasóimnak a kitartó figyelmet, én pedig mint a fenti szám is mutatja, szorgalmammal próbálok arra érdemessé válni. S tudom, blogbejegyzéshez képest méreteiben igen hosszú írásaim elolvasásához nem kevés elszántság kell, amihez felmentő körülményként az általam befektetett munka szintén nem csekély mennyiségét szeretném mellétenni.

elismondom névjegye

nő/female
Kategória: egyéb
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

