BUÉK 2017

pezsgo

Mivel ezen a napon még azok is koccintanak legalább egy korty erejéig, akik egyébként nem hódolnak ennek a szenvedélynek, itt az alkalom, hogy megosszam a másik fél gondolatait a témában, Jerzy Pilch lengyel írót idézve:

„Iszom, mert gyenge a jellemem. Iszom, mert valami túlpörgött a fejemben. Iszom, mert túlságosan vérszegény vagyok, és új erőre akarok kapni. Iszom, mert ideges vagyok, és meg akarom nyugtatni az idegeimet. Iszom, mert el vagyok keseredve, és
fel akarom vidítani a lelkemet. Iszom, amikor szerelmes vagyok, és ettől boldog. Iszom, mert nyomorultul keresem a szerelmet. Iszom, mert túlságosan normális vagyok, és nem ártana egy kis elmebaj.”

És egy kis mosoly az ital mellé az instagramról ollózva:

 

Minden olvasómnak Boldog Új Évet Kívánok!

elismondom névjegye

nő/female
Kategória: Ünnepek
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

