Hét éve már

Mindig készületlenül ér, így ma is csaknem el is mulasztottam az évfordulót.
A blogomnak otthont adó WordPress köszöntött megint kedvesen, hogy hetedik éve vagyok velük… s velem meg Te, kedves Olvasó.

Ha már ilyen kölcsönösen figyelmeztettük egymást,  gyorsan jöjjön néhány könnyű műfajú fotó legutóbbi időszakról, amelyek némi hatással lehetnek jövőbeli közös (virtuális) utazásainkra:

Igen a kislovag máltai üdvözletét küldi, ahonnan remélhetőleg hamarosan átadom a sokkal kedvezőbb időben, napütésben és varázslatos kék vizek fölött eltöltött órák lenyomatát.

Eddig bárminemű előrehaladásban visszatartottak a nálam vendégeskedő “hógolyócskák”- noha legalább annyi gyönyörűséget szereztek ittlétükkel – mint Málta – ott létemmel.

Igaz, nem csupán miattuk nem kezdtem még bele Máltába, hiszen a tavalyi utamból még súlyosan hiányzik Tallinn egyik legmeghatározóbb szelete, az Óváros kereskedők és kézművesek benépesítette középkori magja, mely büszke városházája tornyáról 1530 óta figyeli a sürgés-forgást Öreg Toomas, aki feladata szerint a szélirányt is jelzi.

Ámde, már akkor igazságtalan voltam a kutyuskákkal, amikor rájuk akartam tolni a halogatás okát, hiszen megjött a rendelt könyvem, amit még Tallinn írása közben fedeztem fel, s cselekménye az Öreg Toomas felállításának idejében játszódik, ezért gondoltam ez még illeszkedő információkban gazdag, ergo hasznos lehet. Nem kis meglepetést okozott, amikor a postás nem tudta bedobni a postaládámba, mivel a történet feldolgozása az írónak 1500 oldalra sikeredett, s még magasságban is közelíti a 7 cm-t ! Azaz időt kérek.

De a véletlen úgy hozta, hogy türelmes olvasóimnak még egy csemegét tálalhatok, ha semmi nem jön közbe, s évek óta dédelgetett tervem valóra válik: akkor rövid kirándulásról tudósíthatok még a nyár folyamán, a Provence-i levendula mezőkről.

Ha kedvet csináltam, kövessetek továbbra is blogomon, s talán ezzel is sikerül néhány részletet közelebb hoznunk világunkból, melyhez  mottóként Ferenczes István gyönyörű versének kezdő sorait választottam:

Csillagok, felhők, göncölök,
ugye a mennyből csak folt
vagyunk, parányi csöpp ködök,
kikre fogyó Hold csaholt
mítoszt, tejutak hűlt porát,
hunok, avarok, kunok,
Csaba királyfik mámorát –
sziruppal kevert rumot…

                                                                            /Ferenczes István – Sekler songs/

elismondom névjegye

nő/female
Kategória: egyéb
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

